Spring Accrochage: Jikke van Loon, Peter van der Heijden, Harald Schole, Harold Schouten, Roel van Timmeren, Paul Vendel and Marc Volger. Realizing a group exhibition in a relatively small space like the Arti Gallery can be compared to building and working in a city like Hong Kong. Full and lively. There is a variety of expressions. There is something else to see in every corner and on each wall. Just like the Chinese cities, the artists have risen. It also offers more content for the artists. From a height the horizon reaches further and there are other perspectives. The artworks can be read not only as a book from left to right, but also from top to bottom and vice versa. The height provides space for stacking and concatenation of images. Your eyes travel from up to down. In Vertical Views every artist is challenged to penetrate his oeuvre like a geologist. The underworld and the upper world come together.
Spring Accrochage: Jikke van Loon, Peter van der Heijden, Harald Schole, Harold Schouten, Roel van Timmeren, Paul Vendel, Marc Volger . Een groepstentoonstelling realiseren in een relatief kleine ruimte als de Arti Galerie is te vergelijken met het bouwen en werken in een stad als Hongkong. Vol en levendig. Er is een verscheidenheid van uitingen. In elke hoek en aan elke wand is iets anders te zien. Net als de Chinese steden zijn de kunstenaars de hoogte in gegaan.Het biedt voor de kunstenaars ook inhoudelijk meer. Vanuit de hoogte reikt de horizon verder en zijn er andere perspectieven. De kunstwerken laten zich niet alleen als een boek van links naar rechts lezen, maar ook van boven naar onder en andersom.De hoogte biedt ruimte voor stapelingen en aaneenschakelingen van beelden.Je ogen reizen van omhoog naar omlaag. In Vertical Views is elke kunstenaar uitgedaagd om als een geoloog zijn oeuvre te doorboren.De onderwereld en bovenwereld komen bij elkaar.
Er is ook een animosity tijdschrift gemaakt dat te koop is bij blurb: